I DID IT!

Jag överlevde skoldagen! Klarade faktiskt prata normalt också, fast hade sjukt ont i halsen vissa gånger..  Några tjejer hade gympa lektionen idag så dom hade dans, Kul att se på dom söta killarna som försökte. 
Stack direkt till töcksfors efter. Jag och Bella gick och åt på Burger King och det slog allt! Bella beställde och betalade med en femhundring. Sen kommer jag och beställer för 35 spänn, betalar med en femhundring och får tillbaka en hel bunt med en hundralapp och massa 50 & 20 lappar. Tar dom och går sen och sätter mig vid bordet. Både jag och Bella tyckte jag fick väldigt mycket tillbaka så vi sätter oss och räknar. Visst fan hade jag fått hundra kronor extra. Gjorde inte mig något, så skrattade bara och idiot förklarade tjejen i kassan. Sen sprang jag och Bella runt där ett tag. Gick och köpte godis för 16 kronor och glass innan vi åkte hem. Bella stannade här en stund efter att vi kommit hem. Checkade vad jag skulle ha på Gala-kvällen och skrattade rejält! 
Imorgon är det konfa och sen blir det nog gårn en stund. Hörs imorn, puss på er söta barn.
Dagens outfit.
Dagens inköp!
inte lika gröna som på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0