Godmorgon äckliga väder.

Har precis vaknat och sitter och trycker i mig äcklig frukost. Ute regnar det och blåser as mycket, värsta storm ju. Är tydligen ensam hemma också? Vet inte alls vart pappa och assistenten är..
Måste vänta tills Bella vaknar, och jag tänker inte göra något innan dess. Ska till gårn någon gång ikväll. Hoppas bara att det kommer något roligt folk! Och så hoppas jag min bok är kvar där. Typiskt mig att glömma kvar min lånebok på gårn i onsdags när den skulle lämnas in på torsdag. Så mamma fick ringa och förlänga tiden.
Ska typ försöka fördriva tiden helt forever alone. Blir väl att spela sims 2 eller nånting.. Kanske gsm ? :D
LOL, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0