äntligen lugnt!

Nu har äntligen alla åkt förutom Veronika och hennes som stannar tills imorgon. Det är otroligt tyst! Barnen har lagt sig och jag ligger i sängen med datorn i knät och försöker fixa lite saker. 
Gick ju och handlade förut med mamma, Veronika, Per, Liam och Linn (pappa kom senare). Sen när jag kom hem så gjorde syster förrätt och Bella kom samtidigt som vi skulle äta så hon fick också. Sen fixade jag några saker ltie snabbt och sen gick jag och Bella och mötte Mirella och Emilia i backen. Typ samtidigt ringer Mirellas mobil och hon måste gå till Emilias bror, så vi följde dom dit. Sen när vi gick stack jag och Bella och busade i lekparken där! Nej, vi är inte barnsliga, vi vet bara hur man har kul!
Sen skulle vi till Årjäng men när vi kom till typ Venedig ringde mamma och då sa hon att maten va klar om 20 minuter, så vi drog hem till mig då. Åt och sen satt vi vid datorn ett tag innan vi drog ut igen. Bella va hungrig eftersom hon inte kunde äta hos oss, så hon skulle ha något, men det fanns inget som hon ville ha när vi väl kom dit.. Så då stack vi till pizzan så att hon fick beställa pommes. Sen blev det hem till Bella i en halvtimme innan jag drog hem för att umgås med familjen lite! 
Mina systrar va övertrött så deras humor va kass, men skratta gjorde vi allt! Dock åt dom upp min godis, så tillslut gömde jag den i pappas rullator ;) När min ena syster åkt hem blev det lugnt och barnen la sig.. Försöker få en trög liten pojke att fatta en sak just nu, men mina förklaringar är lite komplicerade O.o
Ska ligga kvar här ett tag och sen blir det kanske mys med familjen.
Gårdagen då. 
Jag, Bella, Lovisa och Petra gick till pizzan och åt. Sen stack vi till gårn där vi va med massa skönt folk. Hade riktigt kul faktiskt. Skulle egentligen blivit långt det med, men orkar itne skriva mer just nu.. 

Så, vi hörs mer imorgon, godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0