Pirates of the caribbean

Hejsan, sitter just nu och dricker honungste. Börjar bli förkyld igen..
Har bestämt att jag ska ta upp bloggen igen!
 
Bara för att jag inte har något att göra kan jag ju ändå berätta om dagen..
Stack från skolan idag eftersom jag inte mådde bra. Gick hem, tog en ipren och la mig på soffan och sov och vaknade ungefär 40 min senare av att bella sitter på soffan bredvid! Sen fixade vi lite och satt vid datorn innan vi stack ner till henne. Var inte hos henne så länge eftersom vi gick och köpte lite godis innan bion.
 Vi kom ner innan dom hade börjat släppa in folk så vi satt utanför ett tag. Fick en bra plats inne på bion, så det va ju tur! Filmen va ganska sådär faktiskt. Åkte hem runt 9 och sen hamnade jag här!
 Har inte hänt så mycket mer idag..
Mamma var i karlstad också och köpte med 2 baslinnen , whiteboard pennor och en ny mascara!
Tack underbara mamma!♥

Skriver mer imorgon! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0