Upptagen ! (a)

Hej igen bloggen! Har inte bloggat på 2 dagar nu men har typ haft fullt upp. Klippte mig som sagt i förr går , så mitt hår är kortare :'o Usch.. Kommer kanske någon bild. 
Igår vaknade jag av att mamma kom upp och sa hejdå , så jag gick upp och åt frukost. Sen klockan 10 började jag typ värsta städa (??) Inte likt mig , men kände att jag kanske borde hjälpa till mer här hemma. Städade badrummet på övervåningen , fågelburen , kaninburen och mitt rum! Blev typ klar runt 17.00. Skönt att det är gjort nu i alla fall..
Idag blir det väl inte så mycket. Ska nog till gårn senare idag. Men nu ska jag gå och fixa mig, så vi hörs senare , pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0