Låååååååång dag...

Men sjuuukt härlig! Jag & Bella Älsklingen hade det myys i karlstad. Följde med lite grejer hem , typ bra-att-ha grejer. Min kamera dog när vi satte oss i bilen påväg hem , hade inte laddat den innan eftersom jag inte fatta vart man såg hur mycket batteri det var kvar ._. Men Bella hade ju sin kamera så det blev några flumm bilder då också. Får ladda kamera så kommer det nog bilder imorgon någon gång.
Imorgon ska jag klippa mig :D Wiie , äntligen asså... Bella följer med då också , halv 10 så måste upp typ tidigt igen...
Nu blir det att fixa naglarna & sen kanske mys med familjen ? ♥
pusshej alla söta barn ! ;*


- bjuder på en annan bild sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0