Passar på!

Godmorgon! Blev ingen skola för mig idag eftersom jag är så sjukt förkyld och hade ont i hela kroppen inatt/imorse, som tur är så är det bättre nu. Missar 2 prov som jag hade idag också, men får göra dom till veckan istället. Ska bli skönt med lång helg nu iaf, är ledig torsdag & fredag+måndag! Och nu på fredag kommer Världens Underbarste Pojkvän hit!♥
Tänkte jag skulle passa på att blogga lite nu när jag ändå inte har något att göra. Är ensam hemma också, men underbaraste mami slutar snart! Solen skiner och det är runt 30+ grader i solen, så jag går nog ut och lägger mig i solen sen när mamma kommer hem (a)

Igår hade jag utvecklingssamtal, gick bra men jag blev fett sur på kärringen! Sen följde Emelie med hem, dock gjorde vi inte så mycket, men det var mysigt att va med henne ändå! Efter det stack vi ner till Bella, men jag gick hem typ direkt.. Dålig dag igår i alla fall!

Har inte orkat blogga som vanligt dom senaste dagarna, bara för att det mesta har vart skit. Men ska försöka komma in i det igen! Tänkte skriva om helgen lite senare och lägga upp massa bilder! Redan onsdag så tycker det är bäst att göra det nu. Hörs senare, pusshej!

-minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0