Inte på topp!

Hej alla söta! Har inte vart det bästa humöret på sistone, så jag struntade i bloggen helt. Kan vara rätt skönt. Men nu hoppas jag att det fungerar att blogga, lägga upp bilder och helt enkelt leva livet! Slippa allt som händer iallafall.
Just nu gör jag faktiskt inget annat än att sitta här. Blev väckt halv 11 av att mamma och Liam kom in! Söt han är :')
Så jag gick upp och följde med ner till källaren för Liam ville leka med fyrhjulingen. Sen gick jag upp och åt frukost och när jag precis ätit klart kommer en gubbe från Relacom (?) och skulle kolla på hemtelefonerna som inte fungerar. Jag öppnade dörren i pyjamas och ofixad.. frescht. Dock kunde han inte göra något tror jag. Troligtvis är det någon kabel där dom grävt och fixat i korsningen. Dom asfalterade precis förut så vi får se om dom måste gräva upp det igen.
I förrgår var jag och min bror ute på byggdetur! Åkte runt en del. Älskar att bara vara med min bror, bara mamma eller bara pappa. Blir sån bra stämning då! Och igår hade jag och mamma lite tid över då pappa var i säffle och min bror på jobbet. Så jag hjälpte henne att städa lite, sen lunchade vi på altanen och sen la vi oss i solen! Underbart ♥

Sitter fortfarande i min sov t-shirt och är halv död. Somnade nästan i soffan förut när jag kollade på Top model men min syster väckte mig! ._.


bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0