SMILE

riktigt glad just nu :D
hahah ja , i alla fall..
skolan idag då , hände inte så mycket
& lyckad som jag är , lyckades jag låsa in mina nycklar & väskan i skåpet så kom inte in igen! har fortfarande inte fått tag i någon nyckel , eftersom min andra nyckel troligtvis ligger i väskan.. sen har ju bella en nyckel , men henne får jag inte tag i , efetrsom hon är sjuk & har tydligen mobilen avstängd.. så fort det är viktigt , finns hon aldrig tillgänglig! typiskt henne ,  eller vad.. ?
hahah ja..
va med mela idag :D
hahah hade ju problem med det med skåpet , så va hemma runt kvart i 4.
satt vid datorn ett tag , men sen stack vi ut
hahah kul var det i alla fall! :D tack för dagen gumman ♥

tuggummi automat :D vi pantade våra flaskor så fick vi 2 kronor till :D   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0