segt internet, fuck YEAH!

Vårat internet har blivit superdupermega segt så blogg.se har krånglat en del. Har inte fungerat att göra inlägg och allt det. 
Igår såg vi ju på nians sjow ochden dög ju iallafall, duktiga var dom! Sen fick vi betygen, får väl nöja mig, men är missnöjd eftersom jag vet att jag kan få bättre! Så blir att ligga i sen till våren. Åkte hem och la mig och sov, sen smsade Lovisa så jag mötte upp henne och så va vi i Årjäng en stund. Gick till biblioteket och lekte no-lifers och spelade fia med knuff. Sen kom Emelie och lalala, sen skulle hon äta så vi följde med henne. Efter det drog jag och Lovisa hem till mig. Flummade lite och snackade med The Boys på skype. Vi beställde pizza och fetade oss med det innan hon skulle hem. 
Ska strax gå och duscha och börja fixa mig medans jag väntar på att Lovisa ska ringa. Sen får jag se vad det blir, förutom gårn då. Min syster kanske skulle komma om dom hann idag, stannar till imorn osv. Får fira en grön jul trots allt eftersom all snö redan är borta. Hemskt att vakna och titta ut genom fönstret och ser bara massa grönt.
Nu måste jag dra, så vi hörs senare, love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0