Morron världen.

Gick upp mer än en halvtimme försent idag. Drömde om massa skit så har nog itne sovit speciellt bra, vilket resulterade i att när mamma försökte väcka mig orkade jag inte ens öppna käften för att säga att jag var vaken. Somnade om, men gick upp 20 i 7 i ilfart. Trodde typ jag hade försovit mig eller något. Men är klar nu och väntar på Bella Babe. Kom på igår att jag ska göra om ett so-prov idag, bara föratt få bättre betyg. Fick D på förra men hade itne pluggat så jag vet att jag kan göra bättre. Men så givetvis hade jag inte med böckerna. Hoppas att vi har två pass elevensval idag, så jag kan plugga på första och göra provet sen..


gulligt hår, hej dålig hår dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0