4 veckor tillsammans ♥

Hej på er! Har inte Haft tid att blogga förens nu. Vaknade runt halv 11 och sen kom Bella hit. Har vart med henne tills nu. Drygat, kollat på videos massa annat flum. Ska strax äta och sen ska jag sova. Efter det troligtvis träna och duscha, så blir det mys ikväll.
Tänkte passa på att lägga upp bilderna på det jag köpte igår.
WonderWoman t-shirt 
Enfärgad t-shirt
Mjukisbyxor Marine
Anteckningsblock Hello Kitty
Gummibandsmapp Hello Kitty
Spets t-shirt
Plånbok
Lösnaglar x4
Snedställd rougeborste
Ögonskuggspensel
Concealerpensel
Rouge/puder borste
MP3 + hörlurar
Rosa hörlurar
Radband
Armband x3
Play-doh lera
Visibly Clear Blackhead eliminating daily scrub
Visibly Clear blackhead eliminating toner
Visibly Clear 2-in-1 
Nivea invisible
got2be 2 sexy collagen lift effect
väggdekoration "kärlek" (glömde ta kort på)
Tror inte det va något mer förutom julklapparna jag köpte och det jag får i julklapp.
Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0