Bilderna väcker minnen .. ♥

Kusten med Hanna - 2010 ♥

Jag & Hanna sprang runt på massa berg och hade roligt ♥


Krabbfiske med Hanna & Maud ♥




Kusten med Syster&Syster med familj & Bror , Mami&Papi - 2010 ♥

Behövs en större hink ? (a)


KINOS ! ♥ *lite mer mm i livet ..*


Gräsmattan utanför stugorna , STOR ♥



Karlstad med Mela - 2010 ♥

Min glass som smälte & rann över ♥ 
Trodde vi skulle dö utav skratt då !
dom runt oss , våra "grannar" , stirrade och började skratta dom också x) ♥ 
 


Vårvik - 2010 ♥




Dagar med Mela ♥








Bilderna väcker sjukt många minnen
Dagarna i mitt liv jag aldrig glömmer ♥


Kommentarer
Postat av: mela

omg glömmer aldrig dagen i k-stad!!<3

dagen ee helt oförglömlig(satvning?)

åå dagen då vi va..åå vi tog de kortet när vi satt på parkeringen vi ica..:O<3

dagen glömmer jag aldrig

älskar dej johanna<3333

2010-12-17 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0