Tröttis!

Jag och Bella följde med Sissel hem efter skolan. Bella skulle vaxa Sissels ben och jag lovar att det var länge sen jag skrattade så mycket. Klockan sex var Bella tvungen att dra hem så jag och Sissel stack och mötte Gabbe som kom 10 i 7. Sen gick vi hem till mig och var bara utanför så kom Bella också. Gick över till Philip för att kolla på hans traktor och sen var jag inne runt 8 igen. 
Nu sitter jag i badrummet med mamma som färgar syrrans hår. Ska väl inte göra något me ikväll, förutom att prata med Micke och sen sova. 
IMORGON ÄR DET MÂTEN! Och det ska bli den bästa helgen på länge! Ska bli så grymt kul! Fattar dock itne att det är imorgon redan x) 
Nej, vi hörs imorgon igen, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0