Oboy, vilket vackert väder

Har precis ätit lite efter att ha kommit hem från skolan. Varit en bra dag idag. Var lite nojjig över sprutan men det gick bra, även fast det gjorde ont. SO provet gick också super bra! Hann dock aldrig klart så jag kommer fortsätta på elevensval imorgon. 
Nu ska jag springa iväg och fixa mig snabbt och ta på mig jeansen igen (hoppar i mjukisbyxorna så fort jag kommer hem) och sen ska vi hämta mamma för att åka iväg en sväng till töcksfors! Hon behöver köpa mer garn och jag behöver nya byxor. Prio ett på svarta då mina andra har gått sönder :( Ska försöka att inte bli borta alltför länge så att jag hinner hem och träna. Hoppas Bella har tid att komma då, lär bli tråkigt att träna ensam annars :( 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0