Nyduschad

Bella följde som sagt med hem efter skolan, som ni såg i förra inlägget. När mamma kom hem, närmare klockan sex, så åt vi och sen gjorde vi mâtensgodis. Gick både snabbt och bra! Efter det gick jag och Bella ut och gick. Gick in en snabbis hos Ylva som var där nere och sen stod vi på Hawaii och pratade med Gubbe ett tag + pratade med Emilie och Jocke innan vi lyckades ta oss iväg. Tog iallafall en sväng uppför mâtensbacken och ändå bort till parkeringen vid travbanan och hem igen. Hade inte tid att gå runt Strand idag.. Ska försöka få med mig antingen Bella eller mamma och gå den rundan varje dag, som jag gjorde idag ;) 
Nu ska jag föna håret eftersom jag precis kom ur duschen och sen ska jag nörda datorn tills elva då Micke skulle ringa. Har en del att reda ut ikväll. 

Vi hörs imorgon, pusshej!

- Gammal bild från 2007 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0