Min hals :'(

Mår verkligen inte bättre idag.. Överväger om jag verkligen ska till skolan imorgon? Tror inte det.. Lika bra att stanna hemma och bli frisk! Vaknade första gången klockan 6 och då gick jag upp och pratade med mamma och bror innan dom skulle mot jobbet. Tog en ipren och gick och la mig igen och vaknade inte förrän 10. Har alltså varit vaken i en timme nu och bara slö surfat på datorn. Pappa och assistenten kom nyss hem efter att ha handlat så jag ska ta och äta frukost. 
Tycker det är lite less att jag alltid blir sjuk när det är något man inte vill missa. För första gången såg jag fram emot KM men då är jag självklart sjuk. SUG MIN.. Ahja, bara jag är frisk eller bättre iallafall till veckan så är jag nöjd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0