Lillskogen

Hej på er! Har inte haft internet överhuvudtaget här borta.. Tog med modemet men har inte pin-koden till det :( Kopplat upp mig på deras dom har här nu iallafall. Ska strax ta på mig jackan, vantarna och gå iväg till garaget, där minibussen går till Lillskogen. Var där igår också och det var väl rätt kul faktiskt, roligare än i stallet iallafall. Fick gå efter handledaren i måndags för att få något arbete, ute i Lillskogen så hade jag något att göra hela tiden. Kommer säkert att få göra samma sak idag som jag gjorde igår. Mata djuren, städa burar och voljärer, byta vatten och kolla till maten osv. Trivdes rätt bra ändå där borta, dom var mega trevliga! Skulle egentligen få träffat två instruktören igår, men träffade fyra, så det var lite kaos. 
Bella, hennes mamma och Gubbe kanske kommer upp dit och hälsar på mig eftersom dom ändå är i Kalstad. Sen kommer också Micke dit, för han slutar halv tre. 
Nu måste jag springa och borsta tänderna, tjao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0