Jag är hemma.. Vänta, va?

Yes, jag är hemma. Hände lite saker där borta så jag ville inte vara kvar. Skolan var awesome och personalen också! Trivdes super bra förutom att jag inte trivdes på internatet.. Lutar mot att jag ska börja där, men jag lär pendla! Har haft jätte kul dom tre dagarna jag gjorde. Måndagen var lite dryg då eftersom det inte var rätt lärare som var där osv. Men tisdagen och onsdagen har varit super! Trivdes som fisken i vattnet! Fick inte alls göra samma saker som dagen innan, utan var nere i holken hos hamstrarna och reptilerna också. Fick även vara med och behandla 9 st marsvin och även gosa med illrarna :') Mockade hos getterna och stod och myste med dom och hästarna. Asså, jag älskar stället! 
Nej du, nu ska jag käka frukost och kolla några avsnitt som jag missat av djurakuten och sen ska jag troligtvis duscha. Sen ska jag möta upp Bella och hänga med henne till gårn. Fett längesen jag var där på en fredag :o Men det är för att Micke itne kommer förrän runt 7-8 ikväll såde.. Imorgon ska vi på kalas för Eddie som fyller 12 år idag! Och sen vi fyra ska vi på kalas för Mickes farfar som fyller 70 år! Inte varit på något kalas på flera helger så därför måste vi köra två på samma dag ;) Hahah, vi hörs senare! * 

~Eftersom jag var sjuk förra veckan och inte haft så bra ordning på maten denna veckan har jag sjunkit två kilo på vågen.. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0