Hur duktig som helst

Blev färdig med pluggandet för ungefär en halvtimme sedan. Suttit och skrivit i nästan 3 timmar :o Blev bra iallafall, och fem sidor. Ska läsa igenom dom ett antal gånger innan jag sover. Hoppas det går bra på provet imorgon! Tänkte göra mig iordning för kvällen och säga godnatt och gå upp på mitt rum och spela keyboard innan jag ska prata med älsklingen. Ska inte lägga mig alltför sent idag. Gick upp en halvtimme senare imorse eftersom sängen var så grymt underbar.
Imorgon ska vi ta vaccinations spruta också. Vi tjejer som ska ta den där mot livmoderhalscancer. Kan bli lite tajt med tid, eftersom vi ska vara där 10 i 2 och färdiga 20 över 2 då SOn börjar och vi ska göra provet :s Jaja, tur man inte är sist på klasslistan iallafall ;) 

Hörs imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0