Bloggbloggbloggelibloggblogg

Godmorgon! Vet att jag suger på att uppdatera men ni får leva med det.. Gick upp halv tio idag och käkade frulle och sen satt jag och spelade keyboard en sväng innan jag gick och duschade. Har fönat håret och fått lite iordning på det och nu ska jag bara slänga på lite smink och sen dra iväg och handla. Får se om Micke följer med eller om han väljer att sova bort hela dagen. Fattar inte hur folk kan sova så förbannat mycket?! Sen ska jag packa upp min resväska som jag ännu inte har orkat tagit tag i och dammsuga rummet. Hjälpa mamma med maten ska jag också göra så att den blir klar innan fyra. För då ska jag, Micke, Siw och Markus på bio! Ice Age 4 går här i Årjäng idag, så vi passar på att se den igen. Frågade Bella om hon skulle med, men får aldrig något svar så det spörs att se om hon blir med också. 
Nu ska jag väcka Micke som somnade på soffan och sen drar jag. Tjao! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0