Waazzah

Har äntligen satt mig i soffan. När jag kom hem åt jag och såg sen på nästan ett avsnitt O.C innan jag somnade. Sen väckte mamma och Niklas mig för Niklas ville att jag skulle hjälpa honom så han fick musik när han skulle träna. Tänkte att jag skulle träna jag också men fick mega ont i magen och mådde illa så jag satt och spelade på mobilen en stund. Bestämde mig ändå till slut att ta fram springbandet och köra 20 minuter. Visst fan gjorde jag det och härligt var det också. Nu lät jag den stå i mitt rum så jag har lättare att få fram den och då kanske jag gör det oftare? ;) Blev duschen efter det och sen åt vi middag vi sju. Slöade lite innan jag gick upp på rummet och plockade in och la om kläderna i min byrå, samt dammsög mitt rum. Flyttade på en sån där godis-stång som man kan ge till djur och gissa vad som tittade fram då? Jo, en äcklig jävla feffel! Dammsög upp den innan jag ens hann tänka. USCHUSCHUSCHUSCH.
Nu ska jag halvtitta på pengarna på bordet och kika runt lite på kläder. Bloggar mer imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0