Skala potatis, skala potatisaar!

Var hemma vid 20 över fyra. Fick åka med Fredrik och Bella till mejeriet och så hoppade jag av där. När jag kom hem satt jag med pappa när han betalade en räkning och nu har jag skalat potatis åt mamma. Tänkte jag skulle dammsuga hela huset senare och även träna lite. Tror jag drar igång mitt wii och kör ett yoga pass på den. Pappa frågade om jag ville med upp till sommarstugan och hämta älgkött men jag tvingar med mamma istället och säger att jag dammsuger under tiden ;) Ooorkar verkligen inte åka bil idag.. Ska även försöka hinna se ett avsnitt O.C innan klockan nio för då ska jag se på Grey's anatomy.

Slänger in ett godnatt inlägg senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0