Baaad Girl

Hann inte blogga igår kväll. Blev lite mycket då. Men nu är jag ju här, så okej ? 
Håller på att försöka få i mig min frukost vilket inte går bra. Mår fett dåligt och har ont precis ÖVERALLT. Fan, blir sjuk igen. Tur att bebis kommer på fredag så han får ta hand om mig ;) Börjar samma tid idag, men imorgon och på torsdag blir det sovmorgon dåjag inte börjar förrän 3 ^^ Om jag inte blivit sämre vill säga, för då kommer jag aldrig orka..
Fastnade i navelpiercingen igår och drog så det gjorde så ont så att jag var nära att gråta. Funderar på att plocka ur den, fast jag inte vill.. Någon som har nått tips ? Fick jualdrig med skötselråden från den jävla frisören....
Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0