Samma visa som igår..

Åkte till Karlanda halv sex ungefär, åt tacos och såg på film. Var i Årjäng halv elva tror jag och ringde Bella och åkte hem till henne för att umgås med henne en sista gång innan hon åkte. Kom inte hem förrän tolv och alla andra låg och sov och var själv lika trött, så det blev att natta kudden direkt. 
Nu är jag vaken och pigg! Har stört mig på klockan varenda gång jag har vaknat. Vet inte hur många gånger jag har kollat på klockan och väntat på att den skulle bli så pass mycket att man kunde gå upp. Men seriöst så har den gått med snigelfart, så vid tio orkade jag inte längre och klev ur sängen. 
Sitter just nu och glor på tvn llite och Micke ligger och sover. Lovade att han skulle få sova så vid elva ska jag gå upp och väcka honom. Under tiden tänkte jag läsa lite bloggar och kolla facebook. 
Sen när älsklingenn är vaken, äter vi frukost och fixar oss och drar en tur till Töcksfors. Har varit shoppingsugen sen jag skrev det sist i bloggen. Hoppas bara jag får tag i något! 
Vi hörs senare och idag loovar jag det!
 
Nyduschad, fönat hår och osminkad! 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har DAGENS BLOGG hos mig nu. Så vill du vara med är det bara att kika in :)

Du får ha en riktigt mysig dag!

2012-06-25 @ 11:34:16
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0