Inget-att-göra-dag

Vaknade runt halv elva och gick upp och plockade ihop lite saker. Sen 20 över elva väckte jag Micke så vi gick upp och åt frukost. Micke satte sig och sen och spelade så jag satt och läste och spelade på hans mobil. 
Nu sitter vi och försöker komma på vad vi ska hitta på idag. Nästan halva dagen har redan gått så vi är lite sent ute. 
Imorogon åker han säkert till Arvika eller om han åker på tisdag. Måste få alla kläder som ska med till kusten tvättade, packa och städa nu under veckan som kommer. Hade tänkte varit med några kompisar men nu får vi se hur det blir med det. På tisdag kommer även Kajsa och barnen hem så då ska jag umgås med dom. 
Mycket att göra den här veckan, men sen blir det en underbar vecka på kusten. Ska tvinga mamma att övertala pappa och Niklas att åka till Nordby för jag ska till New Yorker. Måste shoppa snart!

- Ingen bild då jag lånar deras dator.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0