Hemma efter en fisketur

Kom in för ett tag sen och strax efter började det att regna. Blev ganska kallt i mot slutet där.. Marcus fick allt napp på både en liten gädda och en lite större. Satt och lekte lite med kameran under tiden jag låg och njöt i båten. Nu ska vi nörda spel. Sitter inne på Markus rum just nu. Ska lägga över alla bilder och filmer på min externa hårddisk så jag får mer plats för spelen ;) Tänkte jag skulle installera lite Sims 2 spel efter att ha testat lite andra. Åh vad kul det ska bliiiI! 
Trixade lite med datorn och fixade mitt laptop-skin. Har stört mig på plasten som suttit på, men nu i slutet satt den bara fast i mitten. Dock var skinet lite för litet på bredden, men det skyddar bättre än utan! 
Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0