Äntligen hemma!

Kom precis hem och har redan hoppat i mjukiskläder och tvättat bort sminket. Halv tio var vi i Karlstad och mötte upp dom och sen vidare till Leklandet. Var verkligen super kul där, blev som barn på nytt! (a) Sen åkte vi till Ikea för att äta med allihopa och där var det hur mycket folk som helst. Fick överleva ändå och fick allt maten tillslut. Efter det tog vi Bergvik en sväng, hittade helt ärligt talat inte ett skit. Hatar att gå i butiker, hittar ingenting, väldigt mycket bekvämare att sitta vid nätet och bara klicka hem grejerna.. Hittade inga skor heller. Fattar inte, vadå ska alla tjejer i dagen läge ha storlek 38-42? Helt sjukt asså, inte ens skor i storlek 36 passar, dom är som att dra på sig ett par 37. Trolollol. Har även fått papper från advokaten igen, fattar inte vitsen. LÅT MIG VA FÖRHELVETE. 
Nej, nu ska jag sluta ösa massa skit här.. Hörs senare

Fick iallafall med mig en svart stickad tröja hem.

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

Jag har börjat med veckansblogg igen, och håller på att meddela alla som tidigare varit med. Var gärna med och tävla! :) http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/july/veckansblogg.html#comment

ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-07-23 @ 21:52:33
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0