I see sparks fly whenever you smile ♥

Har precis fixat klart mig och sitter och väntar på Micke som skulle komma typ runt 4. Får se vad vi hittar på. Har hjälpt mamma med smörgåstårtan, hjälpt pappa bära pelletssäckar och varit allmänt snäll hela dagen. Ibland är jag allt världens perfekt dotter också (a) självförtroende eller ? 

Träffade Lovisa en stund igår och sen stack hon på träning halv 6 och då gick jag och mötte Micke. Va och lekte lite på Tingevi tills vi frös sönder och stack hem till mig. Glodde på film, Katten gustaf och Balto ^^ Gulliga som vi är då.. Sen stack han hem typ vid 10. badbadbad.
Dagens outfit fick bli teamsportia-mjukisar, turkost linne och en grå kofta. Kanske slänger in en bild sen.
Ska gå och sätta mig och bygga pussel nu, hörs sen sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0