VAFAN HÄNDE MED STATISTIKEN ?!

Hej där. Ska gå ner och göra fruktsallad innan melodifestivalen nu. Har suttit och spelat keyboard och sjungit bra länge nu, och jag som redan har ont i halsen lixom.. Ahja, men nu blir det familje mys då. Viktor lyckades spy ner exakt samma byxor som han spydde ner förra gången också, typiskt första gången jag hållt honom som dom kom, så var han ju bara tvungen att spy också. Lämnade ifrån mig honom då ^^ Men ska nog mysa med han sen ♥
Har läst tre kapitel i ena boken jag köpte förut "Snälla pappa, nej." Älskar den, berättar även mer om böckerna senare. Låter bra va? ;) Tur jag köpte med böcker så jag kan ligga och läsa senare ikväll eftersom typ alla är ute och super. Och så ska jag nog öva lite engelska genom att prata med Danny, super go kille! 
Hörs senare babes!
Bild i repis, men jag kan inget annat än att älska den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0