JAG LOVAR OCH SVÄR!

JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA IGEN!

Sitter i sängen med Bella bredvid mig. Vi ska strax se på "allt för min syster" då båda bara känner för att gråta.. PMS osv. Har precis ätit typ efter att ha varit på Ö&B och handlat lite behövande saker. Så ikväll blir det lite tisdags mys, hårinpackning & ansiktsmask. ♥ Hahha, Bella sötnos har somnat ^^ Då får det alltså bli att lyssna på musik och läsa bloggar, så får vi se hur det blir med filmen.
Älsklingen kom ju tillbaka efter skolan igår så sov han här och åkte hem imorse.. :( Saknar honom redan otroligt mycket! Ska prata med honom sen.. 
Hade mattediagnos idag och den gick faktiskt bra! Stolt över mig själv (a) En i klassen fick även åka med ambulans från skolan under idrottslektionen. Hoppas allt går bra med henne nu!
HAHAH, JAG DÖR, BELLA SKVATT AV MUSIKEN XD
Iallafall, så kommer ett tidsinställt inlägg upp senare..
Rosa, Rosa, Rosa, Rosa, Grön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0