Frukost time!

Sitter här och äter frukost samtidigt som jag "pluggar på glosorna" och kollar facebook. Kom precis på att jag börjar halv tio så jag behöver inte stressa :d Glömde spanskan på skolan, men så har jag världens bästa kompisar så Michelle skickade dom till mig. Tack bästa! ♥
första spanska, sen SO, lunch, svenska och sista två timmarna har jag hemkunskap! Tror någon sa att vi skulle göra paj (?) men det får vi väl se. Sen efter skolan springer/åker jag hem och duschar och fixar mig och sen halv 5 ska jag & Bella möta upp mamma utanför Anitas. Dom följer med mig för jag ska pierca naveln idag! Längtar as mycket, men lite nervös över om det kommer göra svin ont eller inte.. Hoppas det blir bra bara! Efter det måste jag hem och fixa det sista och sen skjutsar pappa ut mig till Micke. Stannar där tills på söndag. På måndag är det en månad sen jag och han blev tillsammans! ♥
Nu blir det nog att slöa lite innan skolan, pusshay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0