Tyck synd om mig dåå

Godmorgon på er allihopa! Sitter i köket och väntar på Bella samtidigt som jag håller koll på älskade Smurfen som springer runt i sin springboll, ungefär som att sätta sin unge i en lekhage. Får hoppas att jag kanske kan få lekburarna som Micke hade till sina hamstrar och göra i ordning den och fixa den så den är rymningssäker. 
Två timmars bild som första lektion, inte precis det roligaste när vil håller på med scenografi i låda och dom andra ville  göra något fjolligt spel som jag inte fattar ett dyft av :( Förkyld har jag blivit också.. har ont överallt! :(  Så ska gå och droga ner mig lite tänkte jag innan skolan. Försöker genomlida denna dag också, men näör jag kommer hem ska jag hoppa i myskläderna och sen bara ligga i soffan och slöa och troligtvis kolla på någon bra serie! Låter som att det kan bli en helt okej dag ändå? ;) 

Vi hörs efter skolan igen! Puss



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0