Toppen dag på Tusenfryd!

Åkte som sagt till Tusenfryd klockan nio imorse. Var upp redan vid sju och fixade allt för att åka ut till Karlanda strax efter åtta. Var där till öppning och åkte därifrån närmare sex. Har åkt massor, skrikit och haft kul. Ångrar dock nu att jag inte åkte SpeedMonster :( Och så önskar jag att det kunde vara lägre priser på allt därborta.. Har i vilket fall som haft en super bra dag! 
Påväg hem körde vi fel också, så det blev en lite längre tur, men eftersom jag lyckades somna så överlevde jag iallafall. Stannade inte alls länge i Karlanda utan vi åkte ganska omgående till Årjäng. Slängde oss i duschen det första vi gjorde i princip och har haft hårinpackning, body scrub och testat Nivea's clear up strips. Hade bara den där på näsan och det fungerade för Micke, hans näsa blev len som en babyrumpa!
Så nu ska vi checka internet lite och sen ska vi dra på Andra Avenyn och käka lite chokladbollar bara för att känna oss extra feta. 
Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0