Hemma från skolan

Stannade hemma från skolan idag, har fortfarande ont i magen och mår allmänt dåligt bara. Började äta mina p-piller i lördags och hoppas att jag slipper alla jobbiga biverkningar. Det är rätt fint väder ute också, men självklart måste jag sitta inne. Tröstar mig med min godispåse istället. Har lovat mig själv att efter att det godiset är slut ska jag inte äta godis på 3 veckor och sen försöka ännu längre annars bara äta på lördagar. Sen har jag även lovat mig själv att komma igång med träningen igen. Mår så mycket bättre när jag tränar. Så därför får det bli så, men först ska jag bli helt frisk! Ska köpa nya snygga träningskläder också, blir roligare att träna när man känne sig snygg, right ? :D
Nej, nu ska jag sluta babbla på och ggå och göra något vettigt istället. Dyker upp ett tidsinställt inlägg senare så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0