Du måste seriöst skoja med mig..

Jag skulle till skolan idag. Jag hade valt kläder kvällen innan för att jag skulle slippa göra det på morgonen. Tränat och fräschat upp mig. Och så vaknar jag inatt och mår skit illa. Ringer efter mamma så hon kommer upp och är hos mig. Runt klockan 6 går jag ner, äter en liten yoghurt och tar en ipren och går och lägger mig med täcke och kudde på soffan. Och där sov jag till klockan elva. Hade precis öppnat ögonen när nobilen plingar till, sms från Micke. Underbart!
Det här suger. Jag har ont i magen och mår illa igen. Jag måste försöka ta mig till skolan. JAg orkar inte stta hemma längre. Jag klättrar på väggarna, lusläser alla bloggar, glor på tvn så jag blir fyrkantig i ögonen. Bokstavligt talat, det är hemskt.
Har även bestämt att jag inte ska vara med på Mission Impossible. Kommerr inte klara av det helt enkelt. Hatar mörker och allt annat sånt där. Hittar på något med min älskling istället. Tycker jag låter mycket bättre.
'
Jag vet att bloggen är skit tråkig just nu. Jag skriver bara om massa onödig skit och inga bilder. Men jag är sjuk och det blir bättre när jag går utanför det här huset så småning om. Jag lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0