Hemma och trött..!

Kom hem runt 9 efter att ha suttit hos Bella i en timme och pratat om allt.. Skönt att få ut lite, tacksam för att du finns bästa! ♥
Jag och bella stack till gårn runt fem. Skulle egentligen sprungit hem och hämtat pengar också, men Mela stog nere i backen och väntade så jag struntade i det.. Så vi mötte henne och stack till gårn.. Var där en stund innan jag, Mela, Bella och Sissel drog hem till mig och hämtade pengar och gick ner till Årjäng.. Sissel den lata orkade inte följa med så hon stack tillbaka till gårn. Köpte choklad(♥) och en fanta och så stack vi tillbaka till gårn igen, där det blev massa skratt med underbara personer! Runt 8 drog jag hem till Bella där vi snackade om allt mellan himmel och jord.. Sen vid 9 gick jag hem, satte mig i soffan hos mamma & pappa, såg på tv, pratade lite och tjockade mig med godis!
Omar ska/skulle egentligen komma imorgon, men mamma säger att vi ska till sommarstugan och vill ha med mig.. Sen är det ju så att jag inte tänker följa med och mamma lämnar mig inte hemma själv om Omar kommer (?) osv.. Men ska ta det med henne strax igen eftersom hon somna på soffan (a)
Troligtvis blir det en sån där natt när man sitter uppe tills man somnar (vilket blir någon gång inatt) och då är jag död imorgon.. Men ändå, får väl se vad som händer! Bloggar inget mer ikväll, så säger godnatt för idag :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0