Jagälskardej.

Godmorgon på er! Har precis fixat klart mig och ska äta frukost strax. Ska till skolan idag fast jag inte är helt frisk, ont i halsen osv. men måste till skolan för att inte missa för mycket! suuuuuuuuuug.
Hoppas dagen går snabbt iallafall. För ovanlighetens skull så tänker jag inte gå till gårn idag! Plugg, plugg & plugg står på schemat! Kommer nog rent ut sagt slöa resten av tiden.. (a)
Är ju ledig hela nästa vecka, så då ska jag till Kaaaaaaaarlstad, träffa folk och shoppa! Wiiiie, jag ska va frisk då!
Och tillsist dagens outfit som består av en tröja från min brors garderob och leggings! Bild kommer efter skolan när jag har mer tid! kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0