"DISCO"

Stack till Broms och fikade en snabbis, sen gick vi till gårn. Har varit en riktigt härlig kväll. Ena fritidsledaren hämtade lite lampor och ljus, släckte och drog igång hög musik. Dock ingen som precis våga dansa.. Kom hem för en timme sen och har hunnit duscha och fått i mig lite mat. Imorn blir det kontraktskonfirmanddag i Holmedal. Bussen går halv elva från församlingshemmet, vilket betyder att jag måste gå upp åtta, halv nio. Kommer hem typ vid fyra. Min syster kommer imorn också, med sina småttingar. Får va hemma lite när jag kommit hem från konfan, för sen drar jag till Bella och sover där. Vi ska riktigt feeeeta oss och se på film. Mys. Men ska dra och se på tv nu, men jag slänger upp ett snabbt inlägg innan jag åker imorn. Godnatt, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0