Depp period = bloggen straffas

Blev ingen shopping igår, åkte bara till toysrus och köpte dom sista julklapparna, och eftersom det va så sjukt mycket folk på Bergvik åkte vi tillVåxnäs och köpte mat innan vi åkte till min syster i det nya huset dom grejar i. Frös hela tiden vi var där eftersom dom hade fönster och dörrar öppna, så stog typ och hoppade och sa inte ett dyft. Åkte hem och gick in på ica och köpte lördags mys. Somnade någon gång vid 1 inatt. Längesen jag orkade va uppe så länge, men sjukt trött va jag så jag sov typ framför datorn. 
Idag gick jag upp vid tio och gjorde inte ett skit. Mamma julstädade osv.. Kom precis på att vi skulle satt upp julgranen idag också :o Snön är inte här så det känns inte som om det är jul inom en vecka. Allt blir efterblivet då. Smsade med Mela och gjorde upp att vi skulle ses sen. La mig och sov på soffan tills maten va klar, så åt jag innan jag fixade mig lite snabbt och gick och mötte mela. Gick och köpte godis innan vi drog hem till mig. Drygade här tills 9. Har precis duschat och ska snart lägga mig. Så vi hörs imorn.

Har haft en dålig period några dagar vilket har gjort att jag inte har uppdaterat speciellt mycket. Men ska komma på fötter igen, så börjar blogga som vanligt imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0