svävar på moln.

Drog till årjäng och käkade på venedig efter skolan, men sjukt ovärt eftersom varken jag eller Bella var hungriga. Gick och köpte pepparkaksdeg på håltimmen, så troligtvis därför vi inte ville ha mat :$ Sen när klockan var 3 stack vi upp till gårn. Var bara Linus och Ellen där, men sen kom det massa fler. Stefan lät mig inte va och sprang på mig så jag slog käften i hans axel, vilket resulterar i en liten tjej med sjukt ont i munnen. Blev lite andra problem också, så jääääääävla söt Emil är♥, men det löste sig. Sprang runt och jagade Emil osv. i slutet innan vi stack hem. Dängde ner han i gruset också, ÄGD! Gick hem och ser min systers bil utanför huset. Ahmen juste, dom skulle komma idag och stannar tills på fredag. Min syster ska klippa sig då. Sitter och bläddrar i en H&M katalog vi tydligen fick hem idag, kollar facebook, läser lite bloggar, dör lite och halvsover. Har inget mer att skriva om, tror jag, så vi hörs imorn. 
Ska strax gå och gosa med min 4 månaders systerdotter, hur jävla underbar som helst! Kom hem förut och då skulle lillprinsen lägga sig så jag sprang med upp och satt i sängen och pratade med honom, så söt. Älskar dom ♥

Dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0