Tidigt uppe..

Gick faktiskt upp klockan sex idag, vilket betyder att jag kommer vara ganska trött under dagen. Och det står min underbara lilla hamster för som springer i hjulet konstant från att jag går och lägger mig till klockan 9 på morgonen. Tog med mig honom ner och höll mamma sällskap en stund. Nu ska jag strax börja fixa mig, ska bara äta upp min yoghurt. Äter det nu för att jag inte ska bli på så super mega grinigt humör om någon skulle råka öppna käften. 
Drar hem efter skolan idag. Har lite saker jag behöver få gjort som att skriva brev, städa lite och självklart sova på soffan någon timme. Sen får vi se vad som händer.
Outfit bild kommer! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0