Spöregn

Kan väl säga godmorgon igen? Somnade på soffan och drömde massa konstiga drömmar.. Sjukt vamt blev det sen också. Strax efter att jag hade vaknat kom mamma hem och jag gjorde iordning kina-mix till mig själv. Jag har ont i huvudet och känner bara för att lägga mig igen och sova. Något random nummer ringde mig förut och väckte mig, men jag svarade aldrig. Visade sig att det var församlingshemmet. Fick sms av dom igår att om man inte kom igår då, så skulle man komma nästa vecka när vi är ledig. Men det kan dom feeeeet glömma, jag sticker troligtvis till Arvika på tisdag kväll eller något. Så jag och Bella sticker dit på måndag eller tisdag. 
Nu ska jag hämta ett utav dom nya pusslen mamma köpte till mig och bygga! 

Älskar att bygga pussel! Har byggt massor med 500- och 1000 bitars pussel, 3D pussel och runda. Ska ta och köpa ett 2000 bitars och även en pusselglob. Skulle inte sitta fel med just den som är nedanför ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0