Påväg neråt.

Har haft en bra dag, trots att jag själv haft en väldigt dålig dag. Tappat allt känns det som. Jag har cyklat för första gången på långt över ett år. Var riktigt härligt, men fy för min dåliga kondis. Kan inte ens säga att jag har dålig kondis för jag har ingen överhuvudtaget.. Iallafall så drog jag, Bella och Philip till Sommarvik och badade. Doppade bara halva mig. Sen var vi tvungna att cykla tillbaka för jag skulle sola. Solade och visst hände det grejer, så det var ju bra. Träffade även William senare. Sen drog jag och Bella hem till mig och gick över till Philip och hoppade lite studsmatta. Klockan nio var jag tvungen att dra in och duscha, körde lite träning innan och nu äter jag faktiskt, även fast jag mår illa. 
Strax ska jag inta soffläge, så säger godnatt för idag.

Micke hjärtat, du är det bästa som har hänt mig
Lämna mig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0