På bättringsvägen!

Har precis ätit middag. Känns som om jag ätit för resten av veckan iallafall. Men gott var det! ;) 
Var på sjukhuset vid 2 förut. Dom hittade beläggning och något mer jag inte fattade så jag fick göra ett halsprov, men det var negativt. Så jag skulle bara ta det lugnt så skulle det gå över om någon vecka, var tydligen något virus/infektion. Lyckades äta nu iallafall och det gjorde inte lika ont längre så nu är det bara till att hoppas på det bästa! Kommer troligtvis gå på skolan på torsdag. Sitter ju inte helt fel att gå två dagar denna vecka, sen helg och nästa vecka går jag måndag & tisdag och sen är det lång helg. KINDA AZUM.
Mamma ringde typ tio i 5 och då satt hon på bussen och dom skulle strax åka från Ullared. Så hon är hemma någon gång vid tio ikväll. Är massa mamma sjuk just nu!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0