Love is in the air

Godmorron! Sitter just nu och äter frukost och halvlyssnar på radion som står på. Ska snart gå och packa ihop lite saker som ska med till skolan, måste blandannat ta med mig klackskorna jag ska ha på söndag till konfan idag för att prova dom med kåpan till. Känns lite hemskt att vi ska stå inne i en kyrka på obestämd tid när det är det här vädret ute.. Ikväll kanske Micke tittar förbi, hoppas det iallafall. 
Jag ska typ försöka tvinga Bella att cykla till skolan idag ;) Fatta vad ont jag har i benen sen igår! Ont i magen har jag också och ett väldigt vackert blåmärke på knät..
Bloggar mer när jag är hemma ikväll, puss.




Dock är det 27 grader nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0