"Frukost"

Har nyss ätit en såkallad frukost, stekte kyckling och gjorde sås till det, såååå gott! Åt det fast med ris till igårkväll. Satte precis Micke i arbete, han fick ta disken ;) Igår åkte vi ut och tog lite bilder, riktigt mysigt faktiskt. Hittade en pinne som jag blev lite förälskad i (Hej barnunge, men snälla låt mig.) Sen åt vi glass på donken och lite grejer sådär. Någon gång vid 2 inatt drog vi igång en film. Blev lite tårar, snyftar film you know.. 
Nu ska jag plocka ihop lite grejer och städa lite sen ska jag tvinga älskling att köra till donken så jag får en glass med kola sås innan vi åker hem. Senare ska jag träffa Lovisa!

Bildbomb påväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0