Förbereder mig för natten

Med denna bilden nedan inleder jag mitt krig mot mina ovälkomna gäster som flyttat in i mitt rum och bott här i ungefär en månad nu.  
Det är alltså nattfjärilar som har varit i mitt rum, lagt ägg eller vad dom nu gjort. Fler blir dom iallafall. Har dödat runt 50 talet och då överdriver jag verkligen inte. Kanske är fler? Äckliga förbannade ohyra. Dödade åtta stycken innan jag la mig igårkväll och ikväll har jag bara tagit två. Säkert någon "drottning" som blir sönderpippad och pluppar ut nya saker som sedan går runt sådär. (Ursäkta ordspråket!)
Hade sånna när jag hade min kanin Snuttan, men dom var mindre, betydligt mindre. Dom var runt en centimeter och dessa är dubbla storleken. Utvecklade någon slags fobi för dom första gången, men nu, andra gången gilt, blir jag bara förbannad och det svartnar för ögonen på mig. Även fast om dom hamnar på mig och jag skriker som om den skulle äta upp mig ger jag mig inte förrän den är död. Låter som värsta djurplågaren osvosvosv. men började nästan gråta när Micke spolade ner en i toaletten första gången xd Mobba mig, varsågod, men djur är någon som alltid varit mig kärt. Hatar småkryp och har fobi för dom, men dessa har jag levt med ett tag så jag klarar mig. Någon kväll när allting är skit så kan jag faktiskt bara börja gråta för att dom är så äckliga däremot. Stannade upp en gång och verkligen tittade på den. Fick då se att den hade ögon längst fram på kroppen, skit fränt ju! Men blundar för det nu och bara tar dom. 
Testade våran nya elektriska flugsmälla. Den typ flög runt lite och landade sen på golvet och rörde sig inte, men så fort jag skulle plocka upp den med pappret levde den helt plötsligt igen och flög iväg. Har själv stuckit dit fingret och efter den stöten fattar jag inte rikitigt hur den kan leva men.

Nu ska jag sluta skriva massa onödig skit som ingen bryr sig om.
Sovgott världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0