Fiskpinnar med ben

Har precis ätit middag hemma, sitter fortfarande vid matbordet. Ska springa iväg och packa nu tänkte jag, men kommer säkert fastna framför keyboarden och sjunga. Funderar på om jag ska "uppträda" på kalaset efter min konfirmation.. Men det kommer aldrig hända :p 
Nej nu måste jag verkligen gå och packa, så jag kommer till älsklingen idag.

Tjejgruppen på församlingshemmet ska till Bodaborg imorgon och jag skulle följa med. Men hade helt glömt bort datumet så hade inte anmält mig och planerat att jag ska till Micke. Men tänkte då följa med och åka till Micke imorgon kväll istället, men kom på att jag inte får anstränga mig överhuvudtaget eftersom jag varit sjuk.. 
Längtat såpass mycket efter min pojke, så gör verkligen helt rätt som åker till honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0