Fina Klänningar


Klänningar har jag alltid haft svårt för. Förr gillade jag inte att ha klänningen på mig överhuvudtaget.
Men nu har jag fått upp något för det. Dock har jag sjukt svårt att hitta klänningar som passar mig eftersom jag både är kort och smal. Brukar hitta jätte många fina klänningar, men när jag prövar dom
sitter de oftast pösigt och går ner till knäna.

Tänkte tipsa om några fina klänningar.



Gillar den här klänningen riktigt mycket faktiskt! Älska färgen och paljetterna framtill.
Ganska enkel, men ändå lite extra.


Enkel klänning, där skärpet gör allt. Gillar den nog mer i vit däremot. 
Finns flera andra färger!



Den här diggade jag iallafall! Brukar inte gilla svarta klänningar så mycket, 
men den här fastnade jag för. Gillade rosetten och framstycket i sig.


Gillar ryggen på den här, framsida var inte alls lika fin. Resten var okej faktiskt.
Framsida hittar ni bild på här.



Alla Klänningar Kommer Från Nelly.Com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0